Kodinkoneet
Mitä haluat rekisteröidä?
Miten SingleKey ID toimii
Rekisteröi vaihtoehtoinen tuote
Rekisteröi Bosch-työkalut ja puutarhavälineet Boschin kanssa DIY
Usein kysytyt kysymykset
Mikä on SingleKey ID?
SingleKey ID on kirjautumisalusta, jonka avulla voit käyttää eri tuotemerkkien sovelluksia ja verkkosivustoja yhdellä käyttäjätunnuksella ja salasanalla. SingleKey ID:llä ei ole pääsyä kumppanikohtaisille tileillesi tallennettuihin henkilötietoihin.
Miksi minun pitäisi käyttää SingleKey ID:tä?
SingleKey-tunnuksen avulla voit kirjautua tiettyihin Boschin ja sen kumppanimerkkien sovelluksiin yhdellä käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Toisin sanoen saat saumattoman pääsyn tietyille alueille yhden kirjautumisen jälkeen, kuten verkkopalveluihin, sovelluksiin, laitteisiin sekä tuotetietoihin ja takuuseen.
Missä voin käyttää SingleKey ID:tä?
Yleiskatsaus SingleKey ID:tä tukevista tuotemerkeistä löytyy täältä.
Mitä tietoja tuotteesta tarvitaan tuotteen rekisteröintiä varten?
Tuotteen rekisteröintiin tarvitset vain mallinumeron (E-numero) ja ostopäivämäärän.
Mistä löydän tuotteeni mallinumeron (E-numro)?
"Kun rekisteröidyt verkossa, noudata edellä kuvattuja ohjeita. Mallinumero (E-numero) löytyy laitteen tyyppikilvessä. Rekisteröintisivulla on opas, joka auttaa sinua löytämään tuotteesi tyyppikilven.
Jos lähetät sähköpostia asiakaspalveluumme rekisteröidäksesi laitteesi, voit käyttää hakutoimintoamme löytääksesi laitteesi tyyppikilven. Löydät tyyppikilpioppaan rekisteröintilomakkeesta."
Voinko rekisteröidä useita laitteita samanaikaisesti?
Kyllä, voit rekisteröidä useita tuotteita samanaikaisesti klikkaamalla + Lisää toinen tuote rekisteröintilomakkeen alaosassa.
Voinko rekisteröidä myös vanhemman tuotteen?
Ehdottomasti! Suosittelemme, että rekisteröit kaikki kodinkoneesi, jotta voit hyödyntää Bosch-tiliäsi täysimääräisesti.
Mistä löydän takuuehdot?
Löydät kaikki takuut, mukaan lukien yleiset ehdot, täältä.