Kodinkoneet
Ota käyttöön älykotisi koko potentiaali ja yksinkertaista päivittäistä rutiiniasi Home Connect -sovelluksen avulla. Valvo ja hallitse kaikkia Bosch-kodinkoneitasi Home Connect -sovelluksen avulla etäyhteydellä mistä käsin tahansa. Lataa vain sovellus ja aloita uusi älykotimatkasi jo tänään.
Illallinen, valmis!
Home Connect -sovelluksen avulla voit hallita kodinkoneitasi omalla tavallasi. Astianpesukoneen ohjelman edistymisen seuraamisesta uunin esilämmitykseen silloin, kun olet vielä kaupassa. Voit jopa tehdä ääniavustajasta oman henkilökohtaisen baristasi sanomalla vain sanat "Alexa, tell my coffee machine to make my favourite coffee" ja antamalla Bosch-kahvikoneen hoitaa loput. Tilaus!
Yhdistetty ekosysteemi.
Home Connect -palvelun yhdistettyjen palveluiden kasvava ekosysteemi antaa vapauden ja hallinnan omiin käsiisi halusitpa sitten integroida ääniavustajat ruoanvalmistusrutiiniisi tai toimia älykkäästi energianhallinnan tapauksessa.
Tiskit pesty!
Oletko joskus toivonut, että astianpesukoneesi voisi antaa neuvoja? Nyt se voi. Etkö tiedä, mikä on oikea ohjelma? Tai kuinka kauan pesuohjelma kestää? Entä mikä on ihanteellinen vuorokaudenaika käyttää konetta, jotta voit hyödyntää enemmän kestävää ja edullista energiaa? Kysy Home Connect -sovellukselta!
Voiko pesuohjelma mukautua sinun tarpeisiisi?
Mitä jos saisit entistä parempia tuloksia joka kerta, kun käytät laitteitasi?
Home Connect -sovelluksen avulla voit arvostella ohjelman tulokset, jolloin ohjelma voi oppia ja kehittyä paremmaksi mieltymystesi mukaan. Näytä siis peukkua älykkyydelle ja nauti täydellisistä tuloksista yhdellä painikkeen kosketuksella.
Vaihda ohjelmia yksinkertaisesti lennossa.
Nyt laitteesi voi pysyä mukana elämäntyylissäsi.
Home Connect -sovelluksen avulla voit vaihtaa ohjelmia tarvittaessa. Onko illallinen valmis, mutta astiat eivät? Ei hätää, nopeuta vain ohjelmaa painikkeen painalluksella. Tai pyydä astianpesukonetta vaihtamaan Silence- tai Demand-toimintoon, kun kaipaat rauhaa ja hiljaisuutta.
Tabletit eivät pääse loppumaan enää koskaan.
Oletko kyllästynyt siihen, että astianpesukoneen pesuainetabletit loppuvat odottamatta? Home Connect -toimintoa käyttäessäsi sinun ei tarvitse huolehtia tästä enää koskaan – sovelluksen tablettilaskurin ansiosta. Määritä vain tablettilaskuri sovelluksessa, syötä nykyinen tablettimäärä sekä minkä määrän kohdalla haluat saada muistutuksen ja anna Home Connect -sovelluksen hoitaa loput. Voit jopa yhdistää Home Connect -sovelluksen lempiääniavustajaasi voidaksesi tilata tabletteja automaattisesti, kun ne ovat vähissä, jolloin sinulla on yksi asia vähemmän hoidettavana.
Oletko valmis hankkimaan uuden älyastianpesukoneen?
Muodosta yhteys kumppaneihin ja tee palvelusta omanlaisesi.
Kätevyys kohtaa rajattomat mahdollisuudet. Home Connect -palvelun kumppaniverkoston avulla voit integroida mitä tahansa ääniavustajista älykkään energianhallinnan ratkaisuihin ja IFTTT-automaatioihin. Sinä päätät. Anna siis mielikuvituksesi lentää luodessasi uusia rutiineja helpottamaan päivittäistä elämääsi.
Home Connect -sovelluksesta usein kysyttyä.
Miten voin rekisteröityä Home Connect -palveluun?
Lataa Home Connect -sovellus ja rekisteröi tili.
Mitä tämä sovellus maksaa ja mistä sen voi ladata?
Sovellus on ilmainen, ja sen voi ladata iOS App Store -kaupasta tai Google Play Kaupasta.
Kuinka laite yhdistetään Home Connect -sovellukseen?
Voit yhdistää Home Connect -toiminnolla varustetun laitteesi Wi-Fi-verkkoon skannaamalla annetun QR-koodin. Löydät sen mukana toimitetusta pikaoppaasta. Jos sinulla ei ole tätä asiakirjaa, valitse vain "I don’t have a printed guide" (minulla ei ole painettua opasta) ja anna mallinumero. Tai käytä yhdistämisopasta, joka löytyy Home Connect -verkkosivustolta, löytääksesi laitteesi QR-koodin.
Miksi Home Connect -laitteeni ei näy pariliitoksen muodostamisen aikana?
Varmista, että mobiililaitteesi on samassa Wi-Fi-verkossa, johon yhdistät Home Connect -laitteen. Liesituulettimen ja keittotason tapauksessa varmista, että molemmat on yhdistetty Home Connect -tiliisi. Jos reitittimessä on erillinen kaksitaajuusverkko, varmista, että kahdella verkolla on eri nimet. Jos käytät Wi-Fi-laajentimia, varmista, että laajentimella on eri nimi kuin reitittimiellä ja että muodostat yhteyden laajentimeen.
Miksi Home Connect -laitteeni ei muodosta yhteyttä Wi-Fi-verkkooni, kun olen yhdistänyt sen Home Connect -sovellukseen?
Jos Home Connect -sovellus lähettää Home Connect -laitteellesi väärät kirjautumistiedot, se ei voi muodostaa yhteyttä Wi-Fi-verkkoosi. Kokeile poistaa verkko laitteelta ja muodostaa yhteys uudelleen varmistaaksesi, että salasana on oikein.
Olen kadottanut Home Connect -laitteen mukana tulleet ohjeet, mistä löydän uudet?
Jos ohjeet eivät ole saatavillasi, löydät ne verkosta täältä.
Jos tiedät laitteesi mallinumeron, voit vaihtoehtoisesti painaa I don’t have a printed guide (minulla ei ole painettua opasta) -painiketta yhdistämisprosessin aikana ja antaa mallinumeron ohjeita varten sovelluksessa.
Mitä vaiheita minun on suoritettava muodostaessani Home Connect -laitteeni laitepariksi?
Varmista, että noudatat laitteen mukana toimitettua Home Connect -asennusopasta. Jokainen laite vaatii erilaiset vaiheet. Nämä vaiheet löytyvät myös Home Connect -sovelluksesta pariliitoksen muodostamisen aikana.
Miksi Home Connect -laitteeni ei muodosta yhteyttä Wi-Fi-verkkooni?
Jotkut laitteet etsivät yhteyttä, jossa on Internet. Laiteparin muodostuksen aikana matkapuhelimesi muodostaa yhteyden laitteen Wi-Fi-verkkoon siirtääkseen kirjautumistiedot. Koska laitteessa ei ole internetyhteyttä, mobiililaite vaihtaa toiseen verkkoon, jossa sellainen on, keskeyttäen laiteparin muodostusprosessin. Estääksesi tätä tapahtumasta kytke lentotila päälle, siirry Wi-Fi-asetuksiisi ja kytke Wi-Fi taas päälle sekä varmista, että yhteys on muodostettu reitittimesi Wi-Fi-verkkoon.
Miksi Home Connect -pariliitosprosessi epäonnistuu jatkuvasti sen jälkeen, kun se muodostaa yhteyden Wi-Fi-verkkooni?
Tarkista, pääsetkö internetiin kotisi jollakin toisella laitteella. Varmista, ettet käytä matkapuhelindataa internetyhteyden testaamiseen. Varmista, että laitteen asennuspaikassa on vahva internetyhteys.
Miksi Wi-Fi-verkkoni ei näy Home Connect -sovelluksessa?
Irrota kaikkien reitittimien (ja kantamanlaajentimien/Wi-Fi-toistimien) virtajohdot ja varmista, että kaikki valot ovat sammuneet. Odota 30 sekuntia ja kytke sitten reitittimien virtajohdot takaisin. Odota, että reititin käynnistyy täysin uudelleen ja tarkista yhteys toisella mobiililaitteella. Katso lisätietoja reitittimesi käyttöohjeesta.
Home Connect -sovellus ei vieläkään toimi, mitä voin tehdä?
Poista Home Connect -sovelluksen asennus, ja lataa sekä asenna sitten sen uusin versio. Käynnistä tämän jälkeen mobiililaitteesi jälleen ja aloita laiteparin muodostaminen uudelleen.
Home Connect -laitteeni ei vieläkään muodosta yhteyttä, mitä voin tehdä?
Palauta Home Connect -laitteen tehdasasetukset. Käyttö- ja hoito-ohjeesta löydät ohjeet laitteen palauttamiseen tehdasasetuksiin.
Onko olemassa Wi-Fi-reitittimiä koskevat vähimmäisvaatimukset?
Home Connect -järjestelmä toimii kaikkien tavanomaisten markkinoilla olevien Wi-Fi-reitittimien kanssa, jotka ovat enintään viisi vuotta vanhoja (arvio). Tietoturvasyistä WiFi-verkot on suojattava (WPA- tai WPA2-salauksella). Jos WiFi-verkkosi ei ole suojattu, et voi rekisteröidä kodinkonettasi.
Sovelluksessani näkyy virhekoodi. Mitä se tarkoittaa?
Löydät yksityiskohtaiset kuvaukset ja vianmääritysohjeet Home Connect -verkkosivustolta. Katso kaikki virhekoodit.
Suojaako Home Connect tietojani?
Jotta arvokkaat tietosi olisivat turvassa, Home Connect toimii vain salatuissa Wi-Fi-verkoissa. Tällä tavoin Home Connect -ominaisuuden käyttö on käyttäjälle mahdollisimman turvallista. Tähän sisältyvät myös järjestelmän säännölliset tarkastukset hakkeroinnin estämiseksi.
Home Connect perustuu uusimpaan salausteknologiaan, ja riippumattomat asiantuntijat ovat myös tarkistaneet sen järjestelmän perusteellisesti. Home Connect -sovellus on saanut TÜV-TRUST-IT-tutkimuslaitoksen Trusted App -hyväksynnän. Hyväksyntä kattaa Saksan tietoturvalain mukaisen salauksen ja tietoturvan sekä sisäisten ja ulkoisten vaatimustenmukaisuusasetusten tarkistamisen.
Mille käyttöjärjestelmille Home Connect on saatavilla?
Home Connect -sovellus on saatavilla iOS- ja Android-käyttöjärjestelmille.
Mitkä Bosch-laitteet tukevat Home Connect -toimintoa?
Kun tarkastelet tuotteita Boschin verkkosivustolla valitse suodatusvaihtoehdoista Älylaite, niin saat näkyviin Home Connect -yhteensopivat laitteet.
Voit myös tarkistaa, onko Home Connect mainittu tietyn laitteen tuotesivulla verkossa. Voit lisäksi katsoa laitteesi tuoteoppaasta, onko tuotteessa Home Connect.