Onko korjaaminen välttämätöntä vai voinko ratkaista ongelman itse?
On aina suositeltavaa tarkastaa verkon itseapu vian tunnistamiseksi sekä usein kysyttyjen kysymysten selaamiseksi. Voit ratkaista monet pienet ongelmat itse ja välttää näin korjaustilauksen.
Korjatako vanha vai ostaako uusi kodinkone: kannattaako korjaaminen?
Viasta sekä kodinkoneesi iästä ja tilasta riippuen Bosch-kodinkoneiden huoltopalvelu analysoi viat ja kertoo sinulle, kannattaako korjaus. Neuvomme, mikä on paras ratkaisu. Useimmissa tapauksissa korjausta suositellaan, jos se on teknisesti ja taloudellisesti kannattavaa. Lopullinen päätös laitteesi kohtalosta on kuitenkin sinun.
Mitä osia korjauksessa käytetään?
Bosch-asiakaspalvelu käyttää ainoastaan alkuperäisiä varaosia – ei koskaan kopioita tai vanhoja osia. Käyntiin valmistaudutaan parhaalla mahdollisella tavalla. Tekninen tiimi analysoi kaikki ongelmat etukäteen, jotta huoltoteknikolla on mukanaan kaikki korjauksessa todennäköisesti tarvittavat varaosat.
Kuinka paljon korjaus maksaa?
Jos kodinkoneesi kuuluu Boschin kahden vuoden valmistajan takuuehtojen piiriin, korjaus ei maksa mitään. Jos kodinkoneesi ei kuulu valmistajan takuun piiriin, voit tutustua kohtuullisiin ja läpinäkyviin korjaushintoihin. Saat tiedot valitsemalla kyseisen laiteluokan. Asiakaspalvelumme valvoo korjaushinnastoa tarkasti, jotta saat aina parasta vastinetta rahoillesi.