Yleistä

Mikä SingleKey ID on?

SingleKey ID on tunnistusalustalla tehtävä kertakirjautuminen, jonka avulla pääset tiettyihin eri tuotemerkkien sovelluksiin ja verkkosivustoille yhdellä käyttäjätunnuksella ja salasanalla. SingleKey ID ei pääse kumppanikohtaisille tileille tallennettuihin henkilötietoihisi.

Miksi minun kannattaa käyttää SingleKey ID:tä?

SingleKey ID mahdollistaa kirjautumisen tiettyihin Bosch-sovelluksiin ja sen kumppanituotemerkkien sovelluksiin ja verkkosivustoille yhdellä käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Sen avulla kirjauduttuasi pääset siis saumattomasti tietyille alueille, kuten verkkopalveluihin, sovelluksiin, laitteille sekä tuotetietoihin ja takuisiin.

Mitä minun on tiedettävä luodessani SingleKey ID:n?

Jos sinulla on jo MyBosch -tili tai tili SingleKey ID:tä käyttävällä kumppanituotemerkillä, varmista, että käytät samaa sähköpostiosoitetta luodessasi SingleKey ID:n. Tarvitsetko apua?

Onko minun luotava uusi tili jokaiselle kumppanituotemerkille?

Voit käyttää SingleKey ID:tä kirjautuaksesi Bosch-verkkosivustoille ja sovelluksiin sekä kumppanituotemerkkien sivustoille ja sovelluksiin. Tilisi kullakin kumppanilla aktivoituu vasta, kun kirjaudut ensimmäisen kerran sisään sen verkkosivustolle tai sovellukseen SingleKey ID:n avulla. Sinun ei tarvitse luoda erillistä tiliä jokaiselle kumppanille. Joidenkin kumppanien kohdalla saatetaan kuitenkin kysyä lisätietoja profiilissasi voidaksesi käyttää tiettyjä palveluita tai sovelluksia.

Onko minun käytettävä samaa sähköpostiosoitetta uuteen rekisteröitymiseen SingleKey ID:llä, jota käytin MyBosch -rekisteröitymiseen?

Ei, ajatuksena on, että voit kirjautua sisään samalla sähköpostiosoitteella kaikille tileillesi. Jos SingleKey ID-sähköposti vastaa tilin sähköpostia, tämä tehdään automaattisesti.

Sinun on ensin luotava erillinen SingleKey ID jokaiselle olemassa olevalle kumppanitilille. Sen jälkeen voit yhdistää eri SingleKey ID:t luodaksesi yhden uuden SingleKey ID:n.

Kun olet rekisteröitynyt SingleKey ID:hen kerran, sinulta kysytään, onko sinulla rekisteröity vanha tili. Kun olet valinnut Kyllä, lisää vanhaan tiliin liitetty sähköpostiosoite. Annettuasi sähköpostiosoitteen saat saapuvien viestien kansioon viestin, jossa sinua pyydetään vahvistamaan prosessi. Tämä linkki pysyy aktiivisena viisi (5) päivää, ja sitä voi käyttää vain kerran. Kun tämä on tehty, vanha tili yhdistetään SingleKey ID -tiliisi.

Voinko käyttää SingleKey ID:tä, kun en ole verkossa?

Et, SingleKey ID:llä sisäänkirjautumiseen vaaditaan internet-yhteys.

Missä voin käyttää SingleKey ID:täni?

Yleiskuvaus SingleKey ID:tä tukevista tuotemerkeistä löytyy täältä .

Mitä ominaisuuksia SingleKey ID tarjoaa? Mitä kumppanit tarjoavat?

SingleKey ID on ainoastaan tunnistamisalusta, jonka avulla voit kirjautua sisään monien eri tuotemerkkien verkkosivustoille ja sovelluksiin yksillä sisäänkirjautumistiedoilla. Osallistuvat tuotemerkit tarjoavat kaikki muut ominaisuudet, sisällöt, palvelut jne. Niissä voi olla eroja saatavuudesta ja sijainnista riippuen.

Mikä on SingleKey ID:n ja kumppanituotemerkkien välinen suhde?

SingleKey ID on palvelu, jota kuluttajat käyttävät päästäkseen kumppanituotemerkkien tarjoamiin verkkosisältöihin ja palveluihin. Katso lisätietoja käyttöehdoista.

Voinko käyttää SingleKey ID:tä Home Connect -sovellukseen?

Kyllä, SingleKey ID:tä voi käyttää kirjautumiseen Home Connect -sovellukseen. Käyttääksesi tiettyjä Home Connect -sovelluksen toimintoja sinun on ensin muodostettava pariliitos yhteensopivien älytuotteiden ja sovelluksen välille.

Käytetäänkö kumppaneiden kaikissa palveluissa ja tuoteryhmissä SingleKey ID:tä?

Ei välttämättä. Tietyillä kumppaneiden verkkosivustoilla, sovelluksissa, verkkokaupoissa ja palveluissa ei ehkä käytetä SingleKey ID:tä.

Tilit ja asetukset

Miten voin luoda SingleKey ID:n?

1. Luo tili klikkaamalla tästä.

2. Kirjoita sähköpostiosoitteesi, määritä salasana sekä anna pyydetyt henkilötiedot. Tämän jälkeen saat sähköpostin, jossa on aktivointilinkki.

3. Klikkaa aktivointilinkkiä ottaaksesi SingleKey ID käyttöön. Tee tämä samana päivänä tai linkin voimassaolo päättyy.

4. Suorita prosessi loppuun kirjautumalla sisään SingleKey ID -tunnuksillasi (sähköpostiosoite ja salasana).

5. Sinut ohjataan nyt takaisin sovellukseen tai verkkosivustolle, josta alun perin tulit.

Miten voin poistaa SingleKey ID:n? Mitä tapahtuu SingleKey ID:n, Siemensin ja kumppanituotemerkkien tallentamille tiedoilleni, kun poistan sen?

Voit poistaa SingleKey ID:n täällä. Kun poistat SingleKey ID:n, Boschille ja SingleKey ID:n avulla käyttämillesi kumppanituotemerkeille lähetetään pyyntö poistaa tilisi. Tällöin kaikki tileillesi yhdistetyt tiedot voivat hävitä. Sovelluksesta tai verkkosivustosta riippuen tämä voi pitää sisällään asiakirjoja, kuten takuutodistukset ja laskut, sekä älykodin rutiineja tai älylaitteen historiatietoja. Siksi kannattaa ennen SingleKey ID:n poistamista varmuuskopioida tai ladata kaikki tiedot, jotka haluat säilyttää.

Miten voin muuttaa tai palauttaa salasanani?

Kirjaudu sisään SingleKey ID -verkkosivustolle. Siirry sitten Oma profiilini -kohtaan ja napsauta Muuta salasana -toimintoa.

Miten voin muuttaa henkilötietojani?

Kirjaudu sisään SingleKey ID -verkkosivustolle. Siirry nyt Oma profiilini -kohtaan, jossa voit muuttaa henkilötietojasi. Jotkut tiedoistasi voivat olla kumppanin tarjoamassa palvelussa, jolloin niihin pääsee vain asianomaisen kumppanin sivuston tai sovelluksen kautta.

Kuinka voin muuttaa sähköpostiosoitteeni?

Kirjaudu sisään SingleKey ID -verkkosivustolle. Siirry sitten Oma profiilini -kohtaan ja napsauta Muuta sähköpostiosoite -toimintoa.

Voinko jakaa SingleKey ID:ni yrityskäyttöön ja henkilökohtaiseen käyttöön?

Jotta voit erottaa yritystilin ja henkilökohtaisen käyttäjätilin, sinun pitää luoda kaksi eri SingleKey ID:tä kahdella eri sähköpostiosoitteella.

Vianmääritys

En pysty kirjautumaan sisään SingleKey ID:lläni.

Tarkista seuraavat: varmista, että olet syöttänyt sähköpostiosoitteesi ja salasanasi oikein.

Tarkista internet-yhteytesi. Mobiililaitteella tarvitset internet-yhteyden, jossa näkyy vähintään kaksi signaalipalkkia, sekä EDGE-yhteyden (näkyy vastaanottopalkissa kirjaimena E).

Viimeisenä vaihtoehtona on palauttaa salasana.

En saanut vahvistussähköpostia luotuani SingleKey ID:n.

Odota vähintään 15 minuuttia, jotta vahvistussähköposti ehtii lähteä järjestelmästämme.

Tarkista internet-yhteytesi. Mobiililaitteella tarvitset internet-yhteyden, jossa näkyy vähintään kaksi signaalipalkkia, sekä EDGE-yhteyden (näkyy vastaanottopalkissa kirjaimena E).

Tarkista antamasi sähköpostiosoitteen saapuneen postin kansiosta uudet viestit. Muista tarkistaa myös roskaposti tai "tuntemattomat" -kansio.

En muista, mitä sähköpostiosoitetta olen käyttänyt MyBosch -tilillä.

Ennen siirtymistäsi käyttämään SingleKey ID:tä olet vastaanottanut MyBoschiltä tai kumppanituotemerkiltä sähköpostin, jossa ilmoitetaan muutos. Sähköpostiosoite, johon tämä sähköposti lähetettiin, vastaa kumppanitiliäsi. Käytä samaa sähköpostiosoitetta SingleKey ID:n luomiseen varmistaaksesi, että pääset kumppanitilisi tietoihin tulevaisuudessa. Jos et saanut muutoksesta ilmoittavaa sähköpostia tai olet poistanut sen, ota yhteyttä tai vastaavan kumppanituotemerkin asiakaspalvelutiimiin.

Lainsäädäntö ja tietosuoja

Mihin tietojani tallennetaan ja miten ne suojataan?

SingleKey ID:hen liittyvät henkilötietosi tallennetaan turvallisille palvelimille Euroopassa. SingleKey ID ei säilytä henkilötietoja, joita on kerätty ja käytetty kumppaneiden verkkosivustoilla, sovelluksissa, tuotteissa ja palveluissa. Ota yhteyttä vastaavaan kumppaniin, jos sinulla on kysyttävää tietojen säilyttämisestä ja tietoturvasta.

Ovatko tietoni turvassa SingleKey ID:ssä?

Tietosi suojataan korkeiden säädännöllisten standardien mukaan. SingleKey ID on täysin Euroopan yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen. Katso lisätietoja tietosuojakäytännöistä.

Missä voin tarkistaa, mitä tietoja SingleKey ID on tallentanut minusta?

Voit hallinnoida SingleKey ID:n tallentamia henkilötietojasi täällä.

SingleKey ID ylläpitää pääasiassa tietoja, jotka liittyvät digitaaliseen identiteettiisi. Pääset tarkastelemaan ja hallinnoimaan SingleKey ID:tä käyttävien kumppaneiden tallentamia tietoja vierailemalla kyseisen kumppanin verkkosivustolla tai ottamalla yhteyttä sen asiakaspalveluun.

Ovatko henkilötietoni kaikkien kumppaneiden käytettävissä?

Kumppaneiden tileillä olevia tietoja ei siirretä eikä jaeta muiden SingleKey ID:tä käyttävien kumppaneiden kanssa. SingleKey ID tarjoaa käyttäjille ainoastaan pääsyn Boschin ja kumppanituotemerkkien verkkosivustoille, sovelluksiin ja palveluihin. SingleKey ID jakaa henkilötietosi kumppanille vasta sen jälkeen, kun olet kirjautunut ensimmäisen kerran sisään kyseisen kumppanin palveluun.

Siirretäänkö yritykseni tiedot SingleKey ID:hen?

Ei, kumppanitileille tallennettuja tietoja (yrityksen tiedot mukaan luettuna) ei siirretä SingleKey ID:lle. SingleKey ID mahdollistaa kirjautumisen ja pääsyn tilille, joka sinulla on Siemensillä ja kumppanituotemerkeillä. Se ei tallenna mitään tietoja vastaaviin tileihisi, mukaan luettuna kumppanin keräämät tiedot yrityksestä. Päästäksesi yrityksesi tietoihin kirjaudu sisään vastaaville kumppanin tileille käyttämällä SingleKey ID:tä.

MyBosch

Rekisteröidy ilmaiseksi ja hyödynnä kaikki edut!

Huolto

Erinomaista palvelua – myös hankinnan jälkeen.

Soittajahinta kiinteästä verkosta ja matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min. 020 751 0705

BSH-Service-FI@bshg.com

Koe Bosch

Löydä laatu, täydellisyys ja luotettavuus.

Etsi jälleenmyyjä

Etsi lähellä sijaitsevat jälleenmyyjät tai huoltoliikkeet!