MyBosch-jäsenyyden sopimusehdot

Uuden tietosuoja-asetuksen johdosta olemme selkeyttäneet sopimusehtojamme ja tietosuojakäytäntöämme, jossa kuvataan tarkemmin, miten käsittelemme henkilötietojasi (voimassa 25.5.2018 alkaen).

Sopimusehdot koskevat sinua, joka olet MyBoschin jäsen. Jotta voimme hallinnoida jäsenyyttäsi muun muassa luomalla sisäänkirjautumistoiminnon, antaa sinulle mahdollisuuden seurata osto- ja maksuhistoriaasi, tehdä analyysejä sekä viestiä kanssasi, meidän on kerättävä ja säilytettävä joitakin henkilötietojasi. Toimimme lisäksi yhteistyössä useiden palveluntarjoajien kanssa ja saatamme luovuttaa henkilötietoja niille, mikäli se on välttämätöntä, jotta voimme täyttää sitoumuksemme sinua kohtaan. Tietosuojakäytännössämme on lisätietoja siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi. Koko Boschin verkkosivustoa koskevien yleisten ehtojen osalta viittaamme sivuun Yleistä tietoa.

Jäsenyys

MyBosch-jäsenyys on maksuton. Voidaksesi liittyä jäseneksi sinun on oltava 18 vuotta täyttänyt yksityishenkilö, jolla on osoite Suomessa. Jäsenyys on henkilökohtainen, eikä sitä voi luovuttaa toiselle. Voit lopettaa jäsenyytesi milloin tahansa.

Jäsenyys liitetään henkilökohtaiseen sisäänkirjautumistoimintoosi, jonka luot itse.

Ehtojen olennaisista muutoksista tiedotetaan sähköisesti ja muutokset esitetään sivulla www.bosch-home.fi.

Viestintä, edut ja tarjoukset

MyBosch-jäsenyys antaa sinulle mahdollisuuden vastaanottaa henkilökohtaisesti suunnattua viestintää, henkilökohtaisia tarjouksia ja valittuja yleisiä jäsentarjouksia (esimerkiksi sadan päivän palautusoikeus). Sitoudumme myös lähettämään sinulle räätälöityjä uutisia, tuotesuosituksia, inspiraation aiheita, tapahtumakutsuja ym. MyBosch-jäsentarjoukset vaihtelevat kausittain ja riippuvat lisäksi tekemistäsi ostoksista. Bosch saattaa näin ollen muuttaa, täydentää tai rajoittaa jäsenetutarjousten sisältöä.

Jäsenenä et voi siirtää tai myydä etujasi toiselle jäsenelle tai henkilölle.

Käytämme viestintään yleensä sähköpostia, mutta joskus viestimme myös muilla sähköisillä ilmoituksilla ulkoisilla verkkosivustoilla, kuten Facebookissa, tai tekstiviesteillä.

Keräämme ensisijaisesti tietoa suoraan sinulta. Voit milloin tahansa kirjautua sisään MyBoschiin ja päivittää yhteystietosi tai lopettaa jäsenyytesi.

Sinusta keräämiemme tietojen pohjalta teemme segmentti-, yksilö- tai ryhmätason analyyseja. Tarkastelemme esimerkiksi seuraavia tietoja: osto- ja navigointihistoriasi eShopissamme, ikäsi ja asuinpaikkasi, mitä tuotteita olet päättänyt rekisteröidä MyBoschissa sekä mahdolliset tyytyväisyys- ja markkinatutkimusten tulokset. Analyysien tulokset voivat olla perustana sille, miten viestimme sinulle ja mitä tarjouksia, etuja ja tietoja sinulle esitetään. Ne voivat myös olla perustana sille, mitä tuotteita tuodaan markkinoille tai ostetaan, sekä sille, miten kehitämme jäsensivua. Tällaisen analyysin avulla vältymme myös lähettämästä sinulle tietoa, jonka saatat kokea tarpeettomaksi ja mielenkiinnottomaksi. Analyysimme merkitsevät sitä, että käsittelemme henkilötietojasi, mikä on välttämätöntä, jotta voimme täyttää MyBoschin sopimusehtojen mukaiset velvollisuutemme sekä valvoa oikeutettuja etujamme voidaksemme arvioida, kehittää ja parantaa palvelujamme ja tuotteitamme. Säilytämme tiedot jäsenyyden päättymiseen saakka.

Tietosuojakäytännössämme on lisätietoja siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi ja mitkä oikeudelliset perusteet meillä on henkilötietojesi käsittelyyn.

Sadan päivän palautusoikeuden ehdot

Jotta Boschin sadan päivän palautusoikeus olisi voimassa, sinun on ensin rekisteröitävä itsesi ja Bosch-tuotteesi MyBosch-sivustolle viimeistään kaksi viikkoa ostopäivän jälkeen tai toimituspäivän jälkeen (siinä tapauksessa, että tuote toimitetaan myöhemmin). Jotta voit sitten hyödyntää Boschin sadan päivän palautusoikeutta, sinun on palautettava tuote sadan päivän kuluessa ostopäivästä/toimituspäivästä. Boschin sadan päivän palautusoikeus koskee vain kuluttajia, ei elinkeinonharjoittajia.

Tuote on täytynyt ostaa ja maksaa kokonaan Suomessa sijaitsevassa verkkokaupassa tai fyysisessä myymälässä, eikä tarjous koske Bosch-tuotteita, jotka toimitetaan uusien asuntojen tai talojen mukana. Boschin sadan päivän palautusoikeus ei myöskään koske Tassimo-kapselikoneita. Sinun on säilytettävä kuitti ja alkuperäinen pakkaus, jos haluat palauttaa tuotteen (sekä toimituskuitti, mikäli tuote on toimitettu ostopäivää myöhempänä ajankohtana).

Tuotteen palauttamiseksi sinun on täytettävä palautuslomake ja ladattava kuittikopio MyBosch-jäsensivullesi (samoin toimituskuitti, mikäli tuote on toimitettu ostopäivää myöhempänä ajankohtana). Tämän jälkeen saat palautus- ja pakkausohjeet sähköpostitse. Pakkaa tuote hyvin alkuperäiseen pakkaukseen, jotta tuote ei vahingoitu kuljetuksen aikana. Tuotteen on oltava luovutettaessa täysin toimiva ja puhdas. Suuria kodinkoneita* palautettaessa Boschin lukuun toimiva kuljetusyritys noutaa tuotteesi, ja pieniä kodinkoneita** palautettaessa voit jättää sen BSH:n ilmoittamalle asiamiehelle.

Boschin sadan päivän palautusoikeus ei sisällä palautuksesi toimituskuluja, joten sinun on maksettava palautuskulut, jotka ovat tällä hetkellä 50 euroa suuresta kodinkoneesta* ja 10 euroa pienestä kodinkoneesta**. Tämä summa vähennetään ostosummasta palautuksen yhteydessä. Kun palautuksesi on saapunut meille, rahat maksetaan ilmoittamallesi pankkitilille palautuskuluilla vähennettynä 4–8 viikon kuluessa. Jos tuote on avaamattomassa pakkauksessa ja haluat palauttaa tuotteen liikkeen myöntämän avoimen kaupan määräajan kuluessa, ota ensin yhteyttä liikkeeseen tuotteen palauttamiseksi. Boschin sadan päivän palautusoikeus ei rajoita normaalia tuotetakuutasi eikä myöskään vaikuta kuluttajansuojalain mukaisiin oikeuksiisi.

Jos haluat poistaa aiemmin rekisteröidyn Bosch-tuotteen, johon olet käyttänyt Boschin sadan päivän palautusoikeutta, voit tehdä sen helposti omat tuotteet -kohdassa ollessasi kirjautuneena tilillesi. Voit aina ottaa meihin yhteyttä, jos tarvitset tässä apua.

Jos sinulla on kysyttävää Boschin sadan päivän palautusoikeudesta, soita +358 20 751 07 05*. Valitse näppäimillä 1–2 valikosta (tuotetietoa ennen ostoa). Voit ottaa meihin yhteyttä myös yhteydenottolomakkeella.

* Astianpesukone, pyykinpesukone, kuivausrumpu, jääkappi, pakastin, jääkaappipakastin, uuni, keittotaso, liesi, liesituuletin, mikroaaltouuni tai kalusteisiin sijoitettava espressoautomaatti.

** Esim. yleiskone, vapaasti sijoitettava espressoautomaatti, pölynimuri, kahvinkeitin, vedenkeitin, sähkövatkain, sauvasekoitin tai hiustenkuivain.

Kotisivun käyttöehdot

Kotisivuilla olevat tiedot ovat mahdollisuuksien mukaan oikeita, kun ne julkaistaan. BSH ei takaa, että kotisivuilta haettavat tiedot, linkit tai muut tiedot ovat paikkansapitäviä. BSH ei myöskään vastaa kotisivuilla olevien sisältöjen mahdollisesti virheellisistä tai puutteellisista tiedoista. Lain sallimissa rajoissa kaikki tieto luovutetaan käyttöön ja on tarkoitettu käytettäväksi sillä edellytyksellä, että BSH:ta ei voida pitää vastuullisena minkäänlaisesta tappiosta, vahingonkorvausvelvollisuudesta, vahingosta tai kustannuksesta, joka johtuu osittain tai kokonaan, suoraan tai epäsuorasti tällaisen tiedon käytöstä tai siihen tai kyseiseen henkilöön luottamisesta.

BSH pidättää itsellään oikeuden tehdä milloin tahansa muutoksia tai oikaisuja ehtoihin ilman etukäteisilmoitusta. Kotisivulla voi esiintyä käyttökatkoja ym. BSH ei vastaa häiriöistä, katkoista tai muista ongelmista, joita kotisivulla saattaa esiintyä.

Jäsenyyden voimassaolo ja lopettaminen.

Jäsenyytesi on voimassa toistaiseksi. Voit sanoa irti MyBosch-jäsenyytesi milloin tahansa ilman irtisanomisaikaa kirjautumalla tilillesi. Bosch pidättää itsellään oikeuden sanoa irti jäsenyyden, jos se epäilee jäsenyyden väärinkäyttöä. Jäsenyyden päättyessä kaikki näiden sopimusehtojen täyttämiseksi kerätyt ja käsitellyt henkilötiedot poistetaan. Erityisoloissa (esimerkiksi kuolemantapaus, sairaus tai vastaava), voit myös ottaa yhteyttä osoitteeseen careline-fi@bshg.com sanoaksesi jäsenyyden irti.

Muutokset ja lisäykset

Bosch pidättää itsellään oikeuden tehdä milloin tahansa yksipuolisesti muutoksia tai lisäyksiä näihin MyBosch-sopimusehtoihin tai poistaa ehdot osittain tai kokonaan. On sinun tehtäväsi pysyä ajan tasalla voimassa olevista ehdoista. Viimeisimmät sopimusehdot ovat aina saatavilla Boschin verkkosivulla.

Yhteystiedot

Muista, että voit aina ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää! Yhteystiedot löydät kohdasta Yhteys- ja yritystiedot.